Priorytetowym celem działalności Samarytanin Cichych Pracowników Krzyża w Głogowie jest ciągłe doskonalenie świadczonych usług rehabilitacyjnych w sposób profesjonalny i przyjazny Pacjentowi przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych.
Starania te zaowocowały wdrożeniem Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001: 2015, obejmującego całą działalność placówki.
Nasze strategiczne cele to:
– uzyskiwanie wysokich standardów świadczonych usług rehabilitacyjnych kojarzonych z racjonalnym prowadzeniem działalności w aspekcie społeczno – ekonomicznym;
– prowadzenie działalności w oparciu o przepisy prawa, standardy medyczne, zasady współżycia społecznego oraz wewnętrzne procedury i instrukcje;
– zapewnienie uprzejmej obsługi z poszanowaniem godności pacjenta;
– podnoszenie poziomu świadczonych usług rehabilitacyjnych poprzez wzrost kwalifikacji pracowników oraz ich pełne zaangażowanie do wspólnej realizacji polityki jakości;
– utrzymanie i doskonalenie systemu Zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015.
POLITYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Samarytanin Cichych Pracowników Krzyża Głogów
Priorytetowym celem działalności Samarytanin Cichych Pracowników Krzyża w Głogowie jest ciągłe doskonalenie świadczonych usług rehabilitacyjnych w sposób profesjonalny i przyjazny Pacjentowi przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych.
Starania te zaowocowały wdrożeniem Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001: 2015, obejmującego całą działalność placówki.
Nasze strategiczne cele to:
- uzyskiwanie wysokich standardów świadczonych usług rehabilitacyjnych kojarzonych z racjonalnym prowadzeniem działalności w aspekcie społeczno – ekonomicznym;
- prowadzenie działalności w oparciu o przepisy prawa, standardy medyczne, zasady współżycia społecznego oraz wewnętrzne procedury i instrukcje;
- zapewnienie uprzejmej obsługi z poszanowaniem godności pacjenta;
- podnoszenie poziomu świadczonych usług rehabilitacyjnych poprzez wzrost kwalifikacji pracowników oraz ich pełne zaangażowanie do wspólnej realizacji polityki jakości;
- utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015.
Zobowiązujemy się do spełniania wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015, prawnych i innych oraz do ciągłego doskonalenia skuteczności wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością.
Głogów 27.09.2019
Przełożona Cichych Pracowników Krzyża